Σελίδες

Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Εντυτώσεις της ΣΤ3΄ και της Ε1΄ από το Προσυνέδριο Πληροφορικής


Την Τετάρτη 28 Μαρτίου οι τάξεις Ε1΄ και Στ3΄ συμμετείχαμε στο Προσυνέδριο Δυτικής Θεσσαλονίκης του 4ου Μαθητικού Συνεδρίου Πληροφορικής, που έγινε στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Κορδελιού-Ευόσμου.
Εκεί είδαμε διάφορα θέματα που παρουσίασαν τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Εμείς παρουσιάσαμε τη σχολική μας εφημερίδα τους ¨Ντελάληδες¨. Μερικά θέματα που παρουσίασαν τα άλλα σχολεία ήταν τα greeklish, τα emoticons, για τη φύση και το περιβάλλον. Μου άρεσαν αρκετές από τις παρουσιάσεις, αλλά περισσότερο εκείνη με τα greeklish και φυσικά η... δικιά μας.  Ήταν ωραία που πήραμε και εμείς μέρος. Μόλις τελείωσαν οι παρουσιάσεις των σχολείων, στον εξωτερικό χώρο του κτηρίου υπήρχε μπουφές με τυροπιτάκια και χυμούς. Ήταν πολύ νόστιμα και για αυτό άλλωστε... ο Ρωμανός της τάξης μας έφαγε 7 τυροπιτάκια και ήπιε 3 χυμούς. 
Αγγελική Μ. (Ε1΄)

Εμένα μου άρεσαν σχεδόν όλα τα σχολεία, γιατί από το καθένα μάθαμε κάτι διαφορετικό, κάτι ξεχωριστό. Επίσης κάποιες παρουσιάσεις ήταν διασκεδαστικές και αστείες. Η δική μας όμως ήταν όλα τα παραπάνω. Αυτή την εμπειρία δε θα την ξεχάσω ποτέ.
Αντωνία Τ. (ΣΤ3΄)


Εντύπωση μου έκανε ο αριθμός των σχολείων που πήραν μέρος αλλά και οι ωραίες εργασίες που μας παρουσίασαν. Είμαι ενθουσιασμένος που πήρα μέρος και θα ήθελα να ξαναπάω.
Παναγιώτης Αρ. (Ε1΄)

 Μου άρεσε  που έρχονταν κόσμος και  έδειχνα την εφημερίδα μας στον Η/Υ που είχαμε έξω από το χώρο του Προσυνεδρίου και με ρωτούσαν το όνομα του μπλογκ της εφημερίδας.
Αλέξανδρος Χ. (ΣΤ3΄)

Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε περισσότερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου