H Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας με τους Σχολικούς Σύμβουλους Πληροφορικής & Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, σε συνεργασία με το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας και το Σωματείο «Φίλοι του Τεχνικού Μουσείου Θεσσαλονίκης» διοργανώνουν το
3ο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
που θα διεξαχθεί στις 4 και 5 Μαΐου 2011 στο Συνεδριακό Κέντρο «Ν. Οικονόμου» – ΝΟΗΣΙΣ, Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας
Συμμετοχή
Στο συνέδριο έχουν δικαίωμα συμμετοχής όλοι οι μαθητές των σχολείων:
•Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (των τάξεων Ε΄ και ΣΤ΄) και
•Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
των νομών Θεσσαλονίκης, Ημαθίας, Κιλκίς, Πέλλας, Πιερίας, Σερρών, Χαλκιδικής με εργασίες που οι ίδιοι θα έχουν εκπονήσει.
Σκοποί του συνεδρίου είναι :
•Η ενθάρρυνση των μαθητών ώστε να ασχοληθούν με μία εργασία με – όσο το δυνατόν – επιστημονική προσέγγιση.
•Η ενίσχυση των προσπαθειών διαθεματικής και διεπιστημονικής προσέγγισης στο πλαίσιο των σχολικών μαθημάτων.
•Η απόκτηση εμπειριών στις διαδικασίες συμμετοχής σε ένα συνέδριο που θα διεξαχθεί σ’ ένα περιβάλλον υψηλού επιπέδου.
•Η βιωματική εφαρμογή των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην πράξη.
•Η απόκτηση δεξιοτήτων μέσω της εκπαιδευτικής αξιοποίησης των Τ.Π.Ε.
•Η δημιουργία παραδειγμάτων και καλών πρακτικών για τις επερχόμενες σχολικές χρονιές (για μαθητές και εκπαιδευτικούς)
Θεματολογία
Το θέμα των εργασιών είναι ελεύθερο και επιλέγεται από τους ίδιους τους μαθητές με τη συνεργασία και την καθοδήγηση των καθηγητών Πληροφορικής του σχολείου τους, για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, και των δασκάλων τους, για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Οι εργασίες που θα παραχθούν, από ένα μαθητή ή ομάδα μαθητών, με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών της τάξης, καλό θα είναι να έχουν στοιχεία πρωτοτυπίας και διαθεματικότητας, καθώς και ελκυστικές παρουσιάσεις. Γίνονται δεκτές όλες οι εργασίες στις οποίες αξιοποιούνται εκπαιδευτικά οι Τ.Π.Ε.
Ενδεικτικά, οι εργασίες μπορούν να έχουν τη μορφή:
•Απλής παρουσίασης με λογισμικό παρουσιάσεων
•Ψηφιακών εντύπων (Σχολική εφημερίδα, Σχολικό Λεύκωμα , κ.ά.)
•Ιστοσελίδας, δικτυακών τόπων
•Προγράμματος, σε γλώσσα προγραμματισμού που διδάσκεται στο σχολείο
•Κατασκευής τρισδιάστατων μοντέλων
•Πειραματικών διατάξεων
•Διατάξεων Εκπαιδευτικής Ρομποτικής
και θα συνοδεύονται από κείμενο σύμφωνα με τα πρότυπα που επισυνάπτονται.
Οι εργασίες θα παρουσιασθούν αποκλειστικά από τους ίδιους τους μαθητές - προφορικά ή σε μορφή poster - και θα συμπεριληφθούν μαζί με την παρουσίασή τους σε ένα οπτικό δίσκο (CD), που θα μοιραστεί στα σχολεία. Κάθε σχολείο μπορεί να καταθέσει έως και 5 εργασίες,
•Η ενίσχυση των προσπαθειών διαθεματικής και διεπιστημονικής προσέγγισης στο πλαίσιο των σχολικών μαθημάτων.
•Η απόκτηση εμπειριών στις διαδικασίες συμμετοχής σε ένα συνέδριο που θα διεξαχθεί σ’ ένα περιβάλλον υψηλού επιπέδου.
•Η βιωματική εφαρμογή των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην πράξη.
•Η απόκτηση δεξιοτήτων μέσω της εκπαιδευτικής αξιοποίησης των Τ.Π.Ε.
•Η δημιουργία παραδειγμάτων και καλών πρακτικών για τις επερχόμενες σχολικές χρονιές (για μαθητές και εκπαιδευτικούς)
Θεματολογία
Το θέμα των εργασιών είναι ελεύθερο και επιλέγεται από τους ίδιους τους μαθητές με τη συνεργασία και την καθοδήγηση των καθηγητών Πληροφορικής του σχολείου τους, για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, και των δασκάλων τους, για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Οι εργασίες που θα παραχθούν, από ένα μαθητή ή ομάδα μαθητών, με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών της τάξης, καλό θα είναι να έχουν στοιχεία πρωτοτυπίας και διαθεματικότητας, καθώς και ελκυστικές παρουσιάσεις. Γίνονται δεκτές όλες οι εργασίες στις οποίες αξιοποιούνται εκπαιδευτικά οι Τ.Π.Ε.
Ενδεικτικά, οι εργασίες μπορούν να έχουν τη μορφή:
•Απλής παρουσίασης με λογισμικό παρουσιάσεων
•Ψηφιακών εντύπων (Σχολική εφημερίδα, Σχολικό Λεύκωμα , κ.ά.)
•Ιστοσελίδας, δικτυακών τόπων
•Προγράμματος, σε γλώσσα προγραμματισμού που διδάσκεται στο σχολείο
•Κατασκευής τρισδιάστατων μοντέλων
•Πειραματικών διατάξεων
•Διατάξεων Εκπαιδευτικής Ρομποτικής
και θα συνοδεύονται από κείμενο σύμφωνα με τα πρότυπα που επισυνάπτονται.
Οι εργασίες θα παρουσιασθούν αποκλειστικά από τους ίδιους τους μαθητές - προφορικά ή σε μορφή poster - και θα συμπεριληφθούν μαζί με την παρουσίασή τους σε ένα οπτικό δίσκο (CD), που θα μοιραστεί στα σχολεία. Κάθε σχολείο μπορεί να καταθέσει έως και 5 εργασίες,
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του 8ου Δημοτικού Σχολείου Ελευθερίου Κορδελιού συμμετέχουν στο 3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής που θα διεξαχθεί την 4 και 5 Μαΐου 2011 στο Συνεδριακό Κέντρο «Ν. Οικονόμου» – ΝΟΗΣΙΣ, Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας
Συγκεκριμένα οι μαθητές θα παρουσιάσουν τις εργασίες τους με το ακόλουθο πρόγραμμα:
ΤΕΤΑΡΤΗ 4-5-2011
Στο χώρο των Poster, στην αίθουσα του Συνεδρίου θα υπάρχει η εργασία των μαθητών/τριών :
Κρουαζιέρα στον Δούναβη
Ιωσήφ Ακοπιάν, Γιώργος Αλεκτορίδης, Αποστόλης Αποστολίδης,
Βαγγέλης Βαλσαμόπουλος, Κώστας Γκαλινίδης, Αντιόπη Λαδένη,
Στεφανία Μπατμανίδου, Ακύλας Πασχαλίδης
Μαθητές/-ριες ΣΤ2΄ Τάξης
Επιβλέπουσες δασκάλες:
Ελισάβετ Σατσόγλου (ΠΕ 70)
Ουρανία Αργυρού (ΠΕ 19 & ΠΕ 03)
ΠΕΜΠΤΗ 5-5-2011 13:50-14:00
«Μεσολόγγι: Η Ιερή Πόλη της Ελλάδας»
Εισηγητές: Μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ1 τάξης
Ηρακλής Κωνσταντινίδης , Αντώνης Χατζηπαντσούδης,
Ευθυμία Ασημακίδου, Αφροδίτη Ξαφοπούλου, Σταμάτης Αρβανιτίδης, Θεόδωρος Παναγιωτίδης, Ευγενία Χαφουσίδου, Χριστίνα Χουνουζίδου, Δημήτριος Καρακατσάνης, Θεόδωρος Ματραπίλιας
Επιβλέπων δάσκαλός:
Αδάμ Δημήτριος (ΠΕ70)
ΕΠΙΛΕΧΤΗΚΕ ΩΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ:
Οι μύθοι του νερού
Ντομινίκ – Ντέννις Παμπουκίδης, Ταμάρα Παπαδοπούλου, Ελισάβετ – Θέμιδα Πολυχρονίδου, Νίκος Τσαφής, Κατερίνα Χατζηγεωργίου, Χρυσούλα Χατζηπαντσούδη, Αντώνιος Χατζηπαντσούδης, Κατερίνα Χιονίδου, Κλειώ Χρηστίδου
Μαθητές/-ριες Ε΄ Τάξης
Επιβλέπουσα δασκάλα:
Ουρανία Αργυρού (ΠΕ 19 & ΠΕ 03)
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου