Σελίδες

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Τα αγαπημένα τραγούδια της Ε΄ , αφιερωμένο σε όλους τους μαθητές της τάξης!


Αν όλα τα παιδιά της γης

Αν όλα τα παιδιά της γης
στίχοι: Γιάννης Ρίτσος

ΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ 

Αν όλα τα παιδιά της γης
πιάναν γερά τα χέρια
κορίτσια αγόρια στη σειρά
και στήνανε χορό
ο κύκλος θα γινότανε
πολύ πολύ μεγάλος
κι ολόκληρη τη Γη μας
θ' αγκάλιαζε θαρρώ. 

Αν όλα τα παιδιά της γης
φωνάζαν τους μεγάλους
κι αφήναν τα γραφεία τους
και μπαίναν στο χορό
ο κύκλος θα γινότανε
ακόμα πιο μεγάλος
και δυο φορές τη Γη μας
θ' αγκάλιαζε θαρρώ. 

Θα 'ρχόνταν τότε τα πουλιά
θα 'ρχόνταν τα λουλούδια
θα 'ρχότανε κι η άνοιξη
να μπει μες στο χορό
κι ο κύκλος θα γινότανε
ακόμα πιο μεγάλος
και τρεις φορές τη Γη μας
θ' αγκάλιαζε θαρρώ!



Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο

Τα παιδιά ζωγραφίζουν 
στίχοι: Μιχάλης Μπουρμπούλης, μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος

Τα παιδιά ζωγραφίζουν 

Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο
δυο καρδιές κι έναν ήλιο στη μέση
παίρνω φως από τον ήλιο
και φτιάχνω την αγάπη
και μου λες πως σ’ αρέσει.
Τα παιδιά τραγουδάνε στους δρόμους
κι η φωνή τους τον κόσμο αλλάζει
τα σκοτάδια σκορπάνε
κι η μέρα λουλουδίζει
σαν άνθος στο περβάζι.
Ένα σύννεφο είναι η καρδιά μας
 η ζωή μας γιορτή σε πλατεία
σ’ αγαπώ κι ο απέραντος κόσμος
πόσο μοιάζει με μικρή πολιτεία


To Πόρτο Λίλι

Μια βραδιά στο Πόρτο Λίλι
στίχοι: Μαριανίνα Κριεζή, μουσική: Νίκος Κηπουργός
Μια βραδιά στο Πόρτο Λίλι
Μια βραδιά στο Πόρτο Λίλι

στα δρομάκια τα παλιά,

αντηχήσανε κιθάρες

μαντολίνα και βιολιά.



Κι όλοι οι παιδικοί μου φίλοι

μια βραδιά στο Πόρτο Λίλι

κάνανε μαζί βαρκάδα
στη μεγάλη φεγγαράδα.



Μια βραδιά στο Πόρτο Λίλι

μια ζεστή γλυκιά βραδιά,

έτρεξα στην προκυμαία
να φωνάξω τα παιδιά.



Κι όλοι οι παιδικοί μου φίλοι

μια βραδιά στο Πόρτο Λίλι

γίναν άστρα και μπαλόνια,
τρεχαντήρια και τριζόνια.



Μια βραδιά στο Πόρτο Λίλι

στα δρομάκια τα παλιά,

αντηχήσανε κιθάρες
μαντολίνα και βιολιά.


Τα μικρά παιδιά... 

Τα μικρά παιδιά
στίχοι, μουσική: Αρλέτα

Τα μικρά παιδιά

Τα μικρά παιδιά, τα μικρά παιδιά

που κρατούνε στο χέρι τους

σαν το μύλο το χάρτινο

τις ελπίδες μας



Τα μικρά παιδιά, τα μικρά παιδιά

που μπερδεύουν τα λόγια τους

που μιλούν με νοήματα
στα παιχνίδια τους



Μες σε κήπους και χώματα

με λουλούδια ή λάσπη

έναν κόσμο ζουν τα μικρά
τον πιο όμορφο



Τα μικρά παιδιά τα μικρά παιδιά

που κρατούνε στο χέρι τους

σαν το μύλο το χάρτινο
τις ελπίδες μας



Ένα φύλλο ή μια μέλισσα

ένα τόπι ή μια βέργα

γίνουνται αυτοκίνητα χαρά
κόσμου ζωή



Τα μικρά παιδιά τα μικρά παιδιά

που κρατούνε στο χέρι τους

σαν το μύλο το χάρτινο
τις ελπίδες μας



Δυο κουτιά σπίρτα γίνηκαν

ο σταθμός και τα τρένα

που μπορούνε να φτάσουνε
ως την άκρη της γης



Τα μικρά παιδιά, τα μικρά παιδιά

που κρατούνε στο χέρι τους

σαν το μύλο το χάρτινο
τις ελπίδες μας




Τα κολοκύθια είχαν νερό... 
και το νερό...βατράχια!!!
Τα ψέματα - βατζιγτζέλο-βατζιγτζό

Τα ψέματα

Στραβός βελόνα γύρευε ολά-ολά ( 2 )

μέσα σ' έν΄ αχυρώνα βατζιγτζέλο-βατζιγτζό ( 2 )

κι ένας κουφός του έλεγε ολά-ολά (2 )

την άκουα που εβρόντα βατζιγτζέλο-βατζιγτζό. ( 2 )



Απ΄όλα τα πετούμενα ολά-ολά (2 )

ο γάιδαρος μ΄αρέσει βατζιγτζέλο-βατζιγτζό ( 2 )

γιατί έχει αηδονιού φωνή ολά-ολά ( 2 )
και δαχτυλίδι μέση βατζιγτζέλο-βατζιγτζό ( 2 )



Πολλά ψέματα είπαμε ολά-ολά ( 2 )

ας πούμε και μια αλήθεια βατζιγτζέλο-βατζιγτζό. ( 2 )

Ο κόκορας εγέννησε ολά-ολά ( 2 )
κι έκανε κολοκύθια βατζιγτζέλο-βατζιγτζό. ( 2 )



Τα κολοκύθια είχαν νερό ολά-ολά ( 2 )

και το νερό βατράχια βατζιγτζέλο-βατζιγτζό. (Χ2 )




10 μικροί Ινδιάνοι
Δέκα μικροί Ινδιάνοι
από τα Ζουζούνια



Ο παλιάτσος

Ο Παλιάτσος
στίχοι: Μέλπω Ζαρόκωστα, μουσική: Νότης Μαυρουδής

Ο Παλιάτσος

Ένας παλιάτσος είμαι εγώ

καλή σας μέρα

Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ

ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα
γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω...



Τραγούδι λέω δυνατά

ν' ακούσουν όλα τα παιδιά

ν' ακούσει η πολιτεία
κι απ' το τραγούδι μου αυτό
παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία



Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα

να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής

να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία
να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις



Τραγούδι λέω δυνατά

ν' ακούσουν όλα τα παιδιά

ν' ακούσει η πολιτεία
κι απ' το τραγούδι μου αυτό
παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία



Ένας παλιάτσος είμαι εγώ

καλή σας μέρα...


Η καμήλα με τον καμηλιέρη

Η καμήλα
στίχοι, μουσική: Μάνος Βαφειάδης

Η καμήλα

Είναι κουνιστή και λυγιστή

και στον κόσμο όλο ξακουστή

την είδα μια φορά στην Αφρική

σε μια έρημο και την έχω φίλη κολλητή



Είναι μια καμήλα καφετιά

μια ονειρεμένη ζωγραφιά

τις αρέσει όλο να γελάει 
και να τραγουδάει
και δεν σταματάει να μασάει



Είναι μια καμήλα

είναι μια καμήλα

Μια καμήλα όμορφη
που μασάει φύλλα(  2)



Ρίχνει σε μια λίμνη ένα φλουρί

και κάνει ο Αλί μια ευχή

να φέρνει ο Αλλάχ μόνο χαρές
στην φαμίλια του
και να είναι η καμήλα του γερή



Ένας βεδουίνος μελαψός

κι ένας μπαμπουίνος τριχωτός

παίζουνε ταμπούρλα και βιολιά
στην καμήλα μας 
που δεν σταματάει να μασάει



Είναι μια καμήλα... (  2)



Έρχεται μια βεδουίνα 

όμορφη μικρή τσαχπίνα

που χει μια ελιά στην κοιλιά 
και μαντίλι στα μαλλιά
Τις χαϊδεύει την καμπούρα
και τις δείχνει μια φιγούρα
για να μάθει να χορεύει 
τον χορό τις κοιλίας, τον χορό της σκανταλιάς



Κι όλοι γύρω τραγουδάνε

παλαμάκια τις χτυπάνε



Είναι μια καμήλα...( 2)



Μία Ισπανίδα καστανή

και μια Ιταλίδα καλλονή

ποζάρουνε μαζί με την θεά την καμήλα μας
και χαμογελάνε στον Αλί



Ένας βεδουίνος μελαψός

κι ένας μπαμπουίνος τριχωτός

παίζουνε ταμπούρλα και βιολιά 
στην καμήλα μας που δεν σταματάει να μασάει



Είναι μια καμήλα... ( 4)





Ήταν 5 ήταν 6... 
Μια γειτόνισσα απλώνει ρούχα καθαρά

Ήταν πέντε ήταν έξι
στίχοι, μουσική: Μίμης Κουγιουμτζής

Ήταν πέντε ήταν έξι

Ήταν πέντε ήταν έξι κι έγινε εφτά
το παράπονο με πήρε κι έκλαψα πικρά
έκλαψα για τη ζωή μου και για το γραφτό
το ρολόι μου δείχνει οχτώ

Διάβασα τα γεγονότα και την κοσμική
για ποδόσφαιρο για φόνους και πολιτική
στην Ασία φασαρίες πείνα κι ερημιά
το ρολόι μου δείχνει εννιά

Μια γειτόνισσα απλώνει ρούχα καθαρά
πλένει με μια νέα σκόνη κι είναι αστραφτερά
με τραγούδια για τη φτώχεια και την ξενιτιά
ρετιρέ παίρνω στην Κηφισιά

Τα λουλούδια δε μυρίζουν είναι πλαστικά
ένα φίλο και μια αγάπη είχα μια φορά
τώρα βρέχει κάποιος τρέχει δεν μπορώ να δω
το ρολόι σταμάτησε εδώ


Η μαϊμού... μας κρύβεται!!!


Η Μαϊμού
από Μazoo and the Zoo
Η Μαϊμού

Έχω μια μαϊμού μικρούλα
πονηρή και ζωηρούλα
που συνέχεια κάνει σκανταλιές
είναι μία κατεργάρα
πλακατζού κα παιχνιδιάρα
μέρα νύχτα θέλει αγκαλιές
Απ' τα δικά μου λάθη
έχει κακομάθει
κι αν δε συμμαζευτεί
να δεις τι έχει να πάθει
Έχω μια μαϊμουδίτσα
μια όμορφη μουρίτσα
που όλη μέρα κάνει μαϊμουδιές
θέλει να φοράει πιτζάμες
λέει το στόμα της κοτσάνες
κι όλο μου ζητάει λιχουδιές
Απ' τα δικά μου λάθη
έχει κακομάθει
κι αν δε συμμαζευτεί
να δεις τι έχει να πάθει
Είναι μια μαϊμού   
είναι μια μαϊμού ναζιάρα
και τσαχπινογαργαλιάρα
είναι μια μαϊμού πονήρω
βρε πονήρω θα σε δείρω
μαϊμουδίτσα μου μικρή
θα σε πιάσω απ' το αυτί
και σ' το λέω δε θα αντέξω
θα σ' τις βρέξω θα σ' τις βρέξω
Έχω μία μαϊμουδίτσα
μία πονηρή μουσίτσα
που δε σταματάει να τραγουδάει
μου ζητάει σκουλαρίκια
πω πω Θεέ μου ρεζιλίκια
όλη η γειτονιά παραμιλάει
Απ' τα δικά μου λάθη
έχει κακομάθει
κι αν δε συμμαζευτεί
να δεις τι έχει να πάθει
Είναι μια μαϊμού   
είναι μια μαϊμού ναζιάρα
και τσαχπινογαργαλιάρα
είναι μια μαϊμού πονήρω
βρε πονήρω θα σε δείρω
μαϊμουδίτσα μου μικρή
θα σε πιάσω απ' το αυτί
και σ' το λέω δε θα αντέξω
θα σ' τις βρέξω θα σ' τις βρέξω



Εξαιρετικά αφιερωμένο και σε όλα τα παιδιά...





2 σχόλια:

  1. Τραγούδια που έχουν συντροφέψει τα παιδικά μας χρόνια,τραγούδια που έχουμε την ευλογία να ακούμε κάθε τόσο μαζί με τα παιδάκια μας,τραγούδια που μας ταξιδεύουν.Ποιο να πρωτοδιαλέξω;;;
    O παλιάτσος είναι τραγούδι σταθμός για μένα!!!
    Τα παιδάκια σου θα είναι σίγουρα πολύ χαρούμενα!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το μπράβο σίγουρα πηγαίνει στον Δημήτρη που έκανε όλο αυτό που βλέπεις με τα παιδιά της τάξης του... Εγώ απλώς οπτικοποίησα λίγο διαφορετικά τα τραγούδια των παιδιών της Ε' και έβαλα τα λόγια και την μουσική...
    Ο Μαέστρος σήμερα... είναι ο Δημήτρης με τα παιδιά της Ε' τάξης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή