Σελίδες

Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

«Η συμμετοχή του σχολείου μου στο 3ο μαθητικό συνέδριο πληροφορικής και η εμπειρία μου από αυτό»




Την Τετάρτη 4 Μαΐου 2011, η Σ
T2 του 8ου Δημοτικού σχολείου Κορδελιού, συμμετείχε στο 3ο μαθητικό συνέδριο που έγινε στο ερευνητικό κέντρο επιστημών ΝΟΗΣΙΣ. Η εργασία μας ήταν ένα poster με θέμα «Κρουαζιέρα στο Δούναβη!». 
Φτάνοντας, κάναμε εγγραφή και περιμέναμε για αρκετή ώρα, μέχρι να έρθουν και τα υπόλοιπα σχολεία. Η κ.Έλσα τότε, με την κ.Ράνια πήγαν να στήσουν τον εξοπλισμό (προτζέκτορας και laptop). Για μένα αλλά και για τους συμμαθητές μου, ο χώρος ήταν πολύ γνώριμος, αφού  
 είχαμε ξαναπάει εκδρομή σ’ αυτό το μέρος. Επίσης ήμουν πολύ χαρούμενος που το σχολείο μας θα διακρινόταν γι’ αυτή την εργασία. 
Κατά τις 10,30 όταν είχαν έρθει δηλαδή όλα τα σχολεία, υπήρχε πολλή φασαρία και βαβούρα. Εμείς πάντως, το διασκεδάζαμε! Παράλληλα, μέσα στο αμφιθέατρο, παρουσιάζονταν  διάφορες παρουσιάσεις, ενώ στα poster εγώ με τους φίλους μου, βλέπαμε τις εργασίες των άλλων τάξεων. Κάπως έτσι πέρασε η μέρα. 
Φεύγοντας από το ερευνητικό κέντρο, ήμασταν όλοι χαρούμενοι και ικανοποιημένοι από τη συμμετοχή μας στο συνέδριο. Εγώ πάντως, εύχομαι να συμβεί το ίδιο και του χρόνου!

Γιώργος Αλ. ΣΤ2

Πριν το Πάσχα στις 12 Απριλίου πήγαμε σε ένα συνέδριο πληροφορικής στην Σταυρούπολη μαζί με την ΣΤ1.Παρουσιασαμε το ιστολόγιο μας, το «ΠΑΙΔΙΟΝ ΤΟΠΟΣ» εγώ ο Γιώργος, Αποστόλης, Βαγγέλης και ο Ακύλας. 

Την Τετάρτη 4-5-2011 πήγαμε σε ένα άλλο συνέδριο προφορικής στο πλανητάριο. Ευτυχώς δεν είχαμε να παρουσιάσουμε πάλι το ιστολόγιο μας, αλλά πήγαμε να παρουσιάσουμε το poster που ήταν « ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΟΝ ΔΟΥΝΑΒΗ». Δυστυχώς δεν μπορέσαμε να μπούμε στην αίθουσα που παρουσίαζαν γιατί δεν είχε θέσεις. Πάντως εγώ πέρασα ποιο όμορφα αυτή την ημέρα.

ΑΝΤΙΟΠΗ Λ. ΣΤ2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου