Σελίδες

Τρίτη 10 Μαΐου 2011

Η συμμετοχή του σχολείου μου στο 3ο μαθητικό προσυνέδριο πληροφορικής στη Σταυρούπολη και στο 3ο μαθηματικό συνέδριο πληροφορικής στο ΝΟΗΣΙΣ και η εμπειρία μου από αυτό!



Όλα ξεκίνησαν από τότε που μας είπε η κυρία να δουλέψουμε σκληρά για μια εργασία που θα παρουσιάζαμε σε ένα συνέδριο πληροφορικής στην Σταυρούπολη. Εγώ δεν το ήξερα αυτό το μέρος .Όταν έφτασε η ώρα να πάμε στο συνέδριο, εγώ ήμουν ανυπόμονος να δω πως ήταν το μέρος γιατί δεν είχα ξαναπάει ποτέ μου σε συνέδριο. Τελικά δεν ήταν τίποτα το σπουδαίο. Η αίθουσα ήταν ακριβώς ίδια με εκείνη του κινηματογράφου. Την τελευταία μέρα πριν κλείσουν τα σχολεία για το Πάσχα η κυρία μας, μας ανακοίνωσε ότι η εργασία μας ήταν πετυχημένη και μας έστειλαν να παρουσιάσουμε μία άλλη εργασία  που είχαμε ετοιμάσει την "ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΟ ΔΟΥΝΑΒΗ" στο πιο τέλειο μέρος, στο πλανητάριο(ΝΟΗΣΙΣ).Το μέρος ήταν γνωστό γιατί είχαμε ξαναπάει εκδρομή εκεί. Αφού φτάσαμε ,καθίσαμε σε ένα μέρος για να φάμε και αργότερα παρακολουθήσαμε τις παρουσιάσεις των άλλων σχολείων. Η παρουσίαση που μου άρεσε περισσότερο ήταν το παιχνίδι UFO ATTACK του 2ο Γυμνασίου Ευόσμου. Την περισσότερη ώρα την πέρασα παίζοντας αυτό το παιχνίδι, αλλά πριν το παίξω έπρεπε να περιμένω στην ουρά που υπήρχε ,γιατί πολλά παιδιά ήθελαν να το δοκιμάσουν. Αυτή ήταν η καλύτερη μέρα που πέρασα ποτέ.

Βαγγέλης Βαλ. ΣΤ2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου