Κυριακή, 29 Σεπτεμβρίου 2013

ορίζοντας τη συνεργασία

http://el.wiktionary.org/wiki/%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%AC%CE%B6%CE%BF%CE%BC%CE%B1%CE%B9

3 σχόλια:

  1. Πραγματικά έχω δοκιμάσει τα πάντα!!! Πότε θα επιτευχθεί αυτή η πολυπόθητη συνεργασία μεταξύ των μελών των ομάδων χωρίς αντιζηλίες????? ΄Εχω διαπιστώσει ότι προς το τέλος της χρονιάς μαθαίνουν και συνεργάζονται πιο αρμονικά και μετά φτου κ απ' την αρχή !!! Σε περίπτωση που αλλάζουν δάσκαλο και δεν προωθεί τις ομαδικες εργασίες και την ανάλογη διάταξη των θρανίων, όλος ο κόπος παει χαμένος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βανέσσα, περιγράφεις μια κατάσταση γνώριμη σε μεγάλο βαθμό. Δεν μπορούμε να έχουμε ουτοπικές προσδοκίες. Απλά να δημιουργούμε τις προϋποθέσεις για να εντάξουν τη συμπεριφορά αυτή στη γκάμα των συμπεριφορών τους.
      Προσωπικά συνηθίζω κάθε φορά που δημιουργώ νέες ομάδες να οργανώνω κάποιες δραστηριότητες για το δέσιμο των ομάδων, κάποια παιχνίδια,δίνω χρόνο για να επιλέξουν όνομα, να φτιάξουν κάποιο έμβλημα και να παρουσιάσουν την ομάδα τους στις υπόλοιπες με έναν ιδιαίτερο τρόπο (τραγούδι, σκετσάκι, διαφήμιση, γκράφιτι). Φυσικά αυτά δε λύνουν τα προβλήματα, αλλά βοηθούν κάπως. Σ' ότι αφορά τις ομαδικές εργασίες, δουλεύω αρκετά με κοινόχρηστα έγγραφα για παράλληλη επεξεργασία από τις ομάδες (στο χώρο της βιβλιοθήκης όπου κάποιοι ανατρέχουν σε γραπτές και κάποιοι σε ηλεκτρονικές πηγές) και φυσικά έχω πάντα ένα οργανωμένο σχέδιο να προτείνω για την κατανομή αρμοδιοτήτων σε περίπτωση που οι διαφωνίες είναι πολλές.
      Η ουσία είναι ότι δεν έχουμε τον έλεγχο της κατάστασης παρά μόνο για το διάστημα που τα παιδιά είναι στα δικά μας χέρια.

      Διαγραφή
  2. Ναι, Μαρίνα, συμφωνώ απολύτως...Κάποια απ αυτά που είπες τα εφάρμοσα κι εγώ. Δύσκολο , αλλά αναγκαίο ...Υπομονή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή