Σελίδες

Τρίτη 15 Μαΐου 2012

4ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής: Οι εντυπώσεις μας


Το συνέδριο μου άρεσε πολύ. Όλες οι εργασίες ήταν υπέροχες. Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία. Δε μου άρεσε που είχε πρόβλημα ο ήχος στην παρουσίασή μας. 
Χρύσα Χ. (ΣΤ3΄)


Στο 4ο Συνέδριο Πληροφορικής, όλες οι εργασίες που είδαμε ήταν απίθανες. Εμένα μου άρεσε πιο πολύ ¨Ο Καραγκιόζης χάκερ¨ γιατί ήταν κάτι το ιδιαίτερο και δεν το έχουμε ξαναδεί σε παραστάσεις του Καραγκιόζη και φυσικά μας έκανε να... γελάσουμε. Επίσης το σχολείο με παιδιά με ειδικές ανάγκες από την Κατερίνη που μας έδειξαν πώς μαθαίνουν γράμματα, αριθμούς κ.ά με τον Η/Υ και το διαδίκτυο. Δηλαδή διασκεδάζουν και μαθαίνουν και αυτό είναι ωραίο. Κι οι άλλες όμως παρουσιάσεις δεν ήταν άσχημες...
Δήμητρα Κ., (Ε1΄)


Το συνέδριο μου άρεσε πολύ. Είδα εξαιρετικές εργασίες και με εντυπωσίασε ένα Λύκειο που είχε κατασκευάσει ένα τηλεκατευθυνόμενο αυτοκίνητο. Θα ΄θελα να ξαναέχω στο μέλλον την ίδια εμπειρία μαζί με τους συμμαθητές μου από το Δημοτικό.
Κατερίνα Χα. (ΣΤ3΄)

Στο συνέδριο πέρασα υπέροχα. Τα συναισθήματα μου δεν μπορώ να σας τα περιγράψω. Τα κάλυψαν το άγχος και η αγωνία, για τα αποτελέσματα της παρουσίασής μας. Οι υπόλοιπες παρουσιάσεις ήταν φανταστικές, για αυτό είμαι υπερήφανη που περάσαμε και εμείς από το προσυνέδριο στο συνέδριο. Το μόνο που δε μου άρεσε ήταν που δεν έπαιξε ο ήχος μας και που δε μας έκαναν ερωτήσεις για την εργασία μας.
Παναγιώτα Κ. (Ε1΄)

Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε περισσότερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου