Σελίδες

Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΗ-ΒΑΣΙΛΗ ΣΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ!!!



Λίγο πριν κλείσουν τα σχολεία για διακοπές ζήτησα από τα παιδιά της τάξης μου να γράψουν ένα γράμμα στον Αη-Βασίλη για να ζητήσουν από αυτόν ότι θέλουν για τον εαυτό τους, τους γονείς τους, αλλά και για όλο τον κόσμο! Μετά, αφού τέλειωσαν όλα τα παιδιά το γράμμα τους, τους ζήτησα να διαβάσουν το γράμμα τους. Δεν μπορώ να σας περιγράψω την έκπληξή μου, την συγκίνησή μου όταν άκουσα από τα παιδιά τι ζητούσαν από τον Αη-Βασίλη!!!! Λες και ήταν συνεννοημένα όλα, στο σύνολο 19 παιδιά, εκτός από δύο παιδιά ζητούσαν το ίδιο πράγμα: 
ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΟΥΛΕΙΑ!! Και όσα παιδιά είναι στη δύσκολη θέση να έχουν γονιό άνεργο: ΝΑ ΒΡΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ Ή Η ΜΑΜΑ ΤΟΥΣ!! 
 Η λέξη ΣΟΚ είναι πολύ μικρή για να περιγράψω το πως ένιωσα! Τα παιδιά, είναι φανερό, πως έχουν αντιληφθεί την δύσκολη οικονομική κατάσταση της οικογένειάς  τους και δεν ζητούν παιχνίδια, ρούχα, εξόδους, παρά μόνο να συνεχίσουν οι γονείς τους να εργάζονται!! Και όχι μόνο της οικογενείας τους αλλά και ολόκληρης της χώρας! Ζήτησαν επίσης το ίδιο πράγμα για όλη την Ελλάδα και για όλο τον κόσμο εργασία, ειρήνη, υγεία!
Είναι εκπληκτικό το πως αφουγκράστηκαν, όλη αυτή την άσχημη κατάσταση που βιώνουμε, τα παιδιά!
Και είναι μόλις 10 χρονών! Παιδιά της Δ΄τάξης! Συγκεκριμένα οι μαθητές και οι μαθήτριες μου, Δ2 τάξη!
Υποκλίνομαι και εύχομαι αυτά τα παιδιά να ζήσουν ένα καλύτερο αύριο!





1 σχόλιο:

  1. Δυστυχώς... κι εγώ άκουσα κάτι τέτοιο από έναν δυο μαθητές μου (δεν τα έχω όλες τις ώρες... μόνον μία ώρα την εβδομάδα κάνουμε μουσική) και με κατέπληξε το γεγονός...
    Έχεις δίκιο Ελισσάβετ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή