Σελίδες

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΑΡΗ ΔΗΜΟΚΙΔΗ


Την Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου , επισκέφτηκε το σχολείο μας ο συγγραφέας Άρης Δημοκίδης. Αυτές τις μέρες ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων διοργανώνει έκθεση βιβλίου και ο κ. Δημοκίδης ήταν καλεσμένος για να παρουσιάσει τα βιβλία του., αλλά και να συζητήσει με τα παιδιά για την παραγωγή ενός βιβλίου, να φτιάξει μαζί με τα παιδιά φανταστικές ιστορίες και άλλα πολλά που πραγματικά διεγείρουν την παιδική φαντασία! Τα παιδιά έκαναν πολλές ερωτήσεις για τον ίδιο αλλά και για τα βιβλία του! Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δ2 απέσπασαν σημαντικές πληροφορίες!





- Καλώς ήρθατε στο σχολείο μας:! Μπορείτε να μας πείτε πόσο χρονών είστε και αν κάνετε άλλη δουλειά εκτός από το να γράφετε βιβλία; Α, και πού γεννηθήκατε;

- Καλώς σας βρήκα παιδιά! Ναι, είμαι δημοσιογράφος, αλλά μου αρέσει να γράφω φανταστικές ιστορίες!  Παλιότερα δούλευα και στο ΒΒC.  Είμαι 33 χρονών και γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη!


-Σας άρεζε όταν δουλεύατε στο BBC;


- Ναι, μου άρεσε πολύ!

-Πότε γράψατε το πρώτο σας βιβλίο;

-Πριν 5-6 χρόνια! Αλλά στην πραγματικότητα γράφω από το Δημοτικό. Τότε χάριζα τις ιστορίες μου σε φίλους που είχαν γενέθλια!

_ Πόσα βιβλία έχετε γράψει; Ποιο είναι το πιο αγαπημένο σας;

_ 'Εχω γράψει μέχρι στιγμής 10 βιβλία και θέλω να τα χιλιάσω! Τα πιο αγαπημένο μου είναι η παράξενη χρονομηχανή, οι αόρατοι ρεπόρτερς, η χώρα των μαγικών ονείρων.

- Θα θέλατε να γίνουν ταινία τα βιβλία σας;

- Μακάρι! Επίσης πολύ θα ήθελα να μεταφραστούν και σε άλλες γλώσσες!

- Στη βιογραφία σας είδαμε ότι αγαπάτε τον μικρό πρίγκηπα και πως νιώθετε ακόμα παιδί! Παραμένει και τώρα η ίδια αγάπη;

- Και βέβαια νιώθω μικρό παιδί! Ίσως αυτό με κάνει να ταξιδεύω με ευκολία στα μονοπάτια της φαντασίας! Ναι ο μικρός πρίγκηπας είναι και θα είναι ο αγαπημένος μου!

- Άλλος αγαπημένος ήρωας;

- Ο Ντόναλντ και άλλοι ήρωες από καρτούνς.


- Ποια βιβλία σας αρέσουν από άλλους συγγραφείς;


- Ο μικρός Νικόλας, ο μικρός πρίγκηπας ο θησαυρός της Βάγιας κά.


- Ποια μουσική σας αρέσει;


- Προτιμώ τη ξένη μουσική και ιδιαίτερα ο Μάικλ Τζάκσον και η Μαντόνα.


- Ποιο είναι το αγαπημένο σας φαγητό;


- Τα μακαρόνια.


- Ποιο είναι το αγαπημένο σας φυτό;


- Το τριαντάφυλλο.


- Ποιο ζώο θα θέλατε να έχετε;


- Γάτα.


-Ποια είναι η αγαπημένη σας ταινία DISNEY;


- Ο βασιλιάς των λιονταριών,  η Παναγία των Παρισίων, ο απαισιότατος.


- Πώς εμπνέεστε για να γράψετε; Είναι πραγματικές ιστορίες κάποιες από αυτές που γράψατε;

- Εμπνέομαι από πράγματα που έχουν συμβεί σε μένα ή σε φίλους μου, από πράγματα που θα ήθελα να συμβαίνουν, αλλά και από πράγματα που δεν θα ήθελα ποτέ να μου συμβούν. Φτιάχνω εικόνες φανταστικές σαν να περνάει από το μυαλό μου μια κινηματογραφική ταινία!

- Πόσο σας παίρνει να γράψετε ένα βιβλίο;

- Εξαρτάται! Αν δεν δουλεύω και ασχολούμαι μόνο με το γράψιμο ίσως και σε ένα μήνα είναι έτοιμο ένα βιβλίο!





-Πώς εμπνευστήκατε τους "αόρατους ρεπόρτερς"; 

-Είμαι δημοσιογράφος και ίσως θα ήθελα να κάνω ρεπορταζ όπως και οι αόρατοι ρεπόρτερς!

-Ποια είναι η αγαπημένη σας συγγραφέας; 

- Μα, η Ζωρζ Σαρρή!

-Παρατηρήσαμε πώς κάποια βιβλία δεν έχουν εικονογράφηση, αυτό γιατί;

-Θα ήθελα να είναι εικονογραφημένα όλα τα βιβλία μου. Θα πρέπει να το ξαναδώ με την εκδοτική εταιρεία! 

-Σας αρέσει που είστε συγγραφέας για παιδιά;

- Ναι μου αρέσει πολύ που γράφω για παιδιά! Ίσως αργότερα να γράψω και για μεγάλους!

- Σας ευχαριστούμε πολύ!

-Εγώ ευχαριστώ και καλές γιορτές!


οι μικροί δημοσιογράφοι:

Ναταλία Ρ. , Ελένη Β. , Αθηνά Λ. , Πέτρος Ντ. , Φάνης  Χ. , Ντάνης Μ. , Χριστίνα Ντ. , Κατερίνα Σεβ. , Γιώργος Μ. , Άγγελος Ιμ. , Νίκος Τ. , Κωνσταντίνος Ν.  Θεοδώρα Σ.
 ( Δ2)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου