Σελίδες

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Δ2 ΤΑΞΗΣ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ-ΕΥΟΣΜΟΥ


ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ , ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΗΤΑΝ Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΑΣ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ!
ΕΚΕΙ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΜΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ!! Η Κ. ΕΦΗ,  Η ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΟΣ , ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΑΠΟ ΤΗ ΝΟΡΒΗΓΙΑ! 
ΑΛΛΑ ΑΣ ΜΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ!!

"Μου άρεσε που είδα τόσα πολλά βιβλία και ότι μπορώ να δανειστώ και εγώ"


"Είναι καταπληκτική  η κ. Έφη! Μας διάβασε ένα φανταστικό βιβλίο και έκανε πολλές γκριμάτσες."


"Τελικά τα βιβλία έχουν κάτι το μαγικό! Σε ταξιδεύουν σε μέρη που δεν μπορείς να πας αλλιώς"


"Πήρα 2 βιβλία για τα Χριστούγεννα! Θα μου κάνουν καλή συντροφιά στον ελεύθερο χρόνο μου!"


" Θέλω να ξανάρθουμε ! Μου άρεσε πολύ η επίσκεψη στη βιβλιοθήκη!"


Μαθητές και μαθήτριες του Δ2.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου