Σελίδες

Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Το καναρινί ποδήλατο: Σχολιάζουμε την ταινία - Τι δε μου άρεσε



Οι μαθητές της Στ1΄ με αφορμή την παρουσίαση της ταινίας ¨Το καναρινί ποδήλατο¨ στο βιβλίο της Γλώσσας, παρακολούθησαν τη συγκεκριμένη ταινία. Στην ανάρτηση αυτή, καθώς και σε άλλες που θα ακολουθήσουν, κατέγραψαν τις εντυπώσεις τους. 



Για να γνωρίσετε και να 
δείτε την ταινία: 
¨Το καναρινί ποδήλατο¨ 
κάντε κλικ εδώ ή στην εικόνα.



Τι δε μου άρεσε στην ταινία:

-  Δε μου άρεσε που οι γονείς του Λευτέρη δεν ασχολούνταν μαζί του.
Άλμπα Π.

-  Δε μου άρεσε που οι άλλοι δάσκαλοι έστελναν πάντα το Λευτέρη να αγοράζει πράγματα για αυτούς.
Χριστίνα Χ.


-  Δε μου άρεσε που τα άλλα παιδιά κορόιδευαν το Λευτέρη και γέλαγε και αυτός για να μην κλάψει.
Σταμάτης Α. 

- Δε μου άρεσε που ο διευθυντής δεν έδωσε δεύτερη ευκαιρία στο Λευτέρη να μάθει γράμματα.
Φωτεινή Τσ.


-  Δε μου άρεσε που ο δάσκαλος του Λευτέρη αρρώστησε και την επόμενη μέρα ήρθε άλλος δάσκαλος και τον έβαλε να διαβάσει και ο Λευτέρης δεν τα κατάφερε και άρχισε να το βρίζει.
Ευθυμία Α.

- Δε μου άρεσε που οι μαθητές γελούσαν με το Λευτέρη, που δεν του έκαναν παρέα και που οι δάσκαλοι τον κακομεταχειρίζονταν.
Δημήτρης Κ.


-  Δε μου άρεσε εκεί που ο Λευτέρης δεν κατάφερε να διαβάσει σωστά και όλοι η τάξη άρχισε να γελάει.
Όλα Π.

- Δε μου άρεσε που ο διευθυντής δεν πίστευε ότι ο Λευτέρης θα μπορούσε να μάθει να διαβάζει και να λογαριάζει και γενικά ότι τον ¨μείωνε¨.
Ευγενία Χ.


-  Δε μου άρεσε που το παιδί δεν μπορούσε να διαβάσει όταν ήταν μόνος του ενώ όταν ήταν μαζί του ο δάσκαλός του διάβαζε καλύτερα.
Μάριος Κ.

- Δε μου άρεσε που ενώ έμαθε να διαβάζει στην τάξη δεν τα πήγε καλά στην παράγραφο που του έβαλε ο άλλος δάσκαλος.
Αφροδίτη Ξ.

- Δε μου άρεσε που τα παιδιά κορόιδευαν το διάβασμα του Λευτέρη και που ο δάσκαλος τον έβριζε μπροστά σε όλους του μαθητές.
Έλλη Κ.

- Δε μου άρεσε όταν η τάξη γελούσε με το παιδί και το παιδί γελούσε και αυτό για να μην κλαίει.
Νίκος Π.

- Ο διευθυντής του σχολείου.
Θεόδωρος Μ.

- Δε μου άρεσε όταν ο Λευτέρης διάβαζε και τα παιδιά τον κορόιδευαν. Επίσης δε μου άρεσε η συμπεριφορά του πατέρα του, του διευθυντή και των παλιών δασκάλων. Το άλλο που δε μου άρεσε είναι που όταν έλειπε ο δάσκαλός του, ο άλλος δάσκαλος τον σήκωσε να διαβάσει και τον ρεζίλεψε.
Μαρία Ν.

- Εμένα δε μου άρεσε η ημέρα που έλειπε ο δάσκαλος και ένας άλλος δάσκαλος έβρισε το Λευτέρη και τον έστειλε να πάει να ψωνίσει από το κυλικείο.
Θεόδωρος Π.

- Δε μου άρεσε που το παιδί διάβαζε συλλαβιστά και τα άλλα παιδιά τον κορόιδευαν και ο δάσκαλος του μίλησε με κακό τρόπο.
Κική Δ.

- Δε μου άρεσε που τα παιδιά γελούσαν με το Λευτέρη.
Δημήτρης Ελ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου