Σελίδες

Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Οι εντυπώσεις μου για την εκδρομή στο κέντρο πληροφόρησης του Δέλτα του Αξιού. και από τη πεζοπορία στη λιμνοθάλασσα του Καλοχωρίου.




Πρέπει να ομολογήσω ότι αυτή ήταν η καλύτερη εκδρομή που πήγα ποτέ και θα ήθελα να ξαναπάω. Μου άρεσαν πολλά πράγματα. Μου άρεσε όταν πήγαμε στο κέντρο πληροφόρησης Χαλάστρας και εκεί πέρα μας ξενάγησε μία κυρία και μας έδειξε διάφορα είδη πουλιών που ζούνε στο δέλτα, μας έδειξε μέσα από έναν μεγάλο χάρτη τον ποταμό...........κ.α. Ύστερα πήγαμε με ένα λεωφορείο στα δέλτα του Γαλλικού, στη λιμνοθάλασσα του Καλοχωρίου, και είδαμε μέσα από τηλεσκόπιο διάφορα είδη πουλιών του ποταμού καθώς και φλαμίνγκο. Πέρασα πάρα πολύ ωραία και παραδέχομαι πως αυτή η εκδρομή ήταν καλύτερη και από εκείνη που πήγαμε στο Πλανητάριο.



Βαγγέλης Β. ΣΤ2

Μου άρεσε πάρα πολύ στο Δέλτα του Αξιού και θα ήθελα να ξανά πάω. Μάλιστα μου άρεσε πολύ όταν είδαμε με τα κιάλια τα φλαμίνγκο. Συγκεκριμένα ήταν στη λιμνοθάλασσα του Γαλλικού. Στο  κέντρο πληροφόρησης είδαμε μία παρουσίαση που μας μιλούσε σχετικά με το Δέλτα του Αξιού, μας ρωτούσαν και απαντούσαμε και γενικά περάσαμε πολύ ωραία.

Κώστας Γκ. ΣΤ2














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου