Σελίδες

Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ!!


        



(γράφω μια ιστορία παίρνοντας έμπνευση από τη φωτογραφία)

   Μια φορά κι  έναν καιρό είχα πάει ένα υπέροχο ταξίδι στην Ιταλία !!!Όταν πήγαινα στο αεροδρόμιο ήμουνα πολύ χαρούμενη γιατί θα πήγαινα ταξίδι σε μια   πολύ όμορφη χώρα!!! Όταν ήμουνα στο αεροπλάνο ένιωθα πολύ ενθουσιασμένη γιατί η Ιταλία είναι μια από τις αγαπημένες μου χώρες. Ύστερα όταν έφτασα στην Ιταλία δεν μπορούσα να περιμένω και έτσι πήγα μια βόλτα μόνη μου. Καθώς πήγαινα βόλτα είδα ένα «pet shop» που είχε διάφορα και πολύ όμορφα ζωάκια. Έτσι όπως έβλεπα τα ζωάκια είδα μια γατούλα που με εντυπωσίασε πάρα πολύ και την πήρα για να μην είμαι μόνη μου! Έτσι όπως περπατούσα στο δρόμο είχα μπει σε ένα στενό δρομάκι που είχε πολλά όμορφα σπίτια . Όταν πήγα να στρίψω είδα μια τεράστια γάτα μπροστά μου! Στην αρχή νόμιζα ότι ήταν ένα μεγάλο άγαλμα μιας γάτας αλλά ύστερα πήγα να φύγω από την τρομάρα μου και δεν με άφηνε γιατί με είχε πιάσει είδη από τη ζακέτα μου και έτσι όπως με τραβούσε με πήρε και με έβαλε πάνω στη πλάτη της και μετά φύγαμε. Φοβόμουνα πάρα μα πάρα πολύ γιατί νόμιζα ότι θα με πήγαινε κάπου για να με φάει. Αλλά μετά είδα ότι με πήγαινε κάπου που έμοιαζε σαν ένα τεράστιο λιβάδι. Ήταν όλα τόσο υπέροχα που θα ήθελα να ζήσω εκεί για πάντα!!!! Καθώς προχωρούσαμε άκουσα κάτι να μου μιλάει!!!! Κοίταξα παντού και δεν ακουγόταν ψίθυρος και όταν πήγα να κοιτάξω την γάτα μου λέει "τι έγινε ;" . Εκείνη την στιγμή είχα μείνει με το στόμα ανοιχτό!!!!!Δεν ήξερα τι να κάνω και την ρώτησα  "που είμαστε;" και γάτα μου απαντάει "είμαστε στην ΓΑΤΟΥΠΟΛΗ και εγώ είμαι η βασίλισα Αγκάθα!!!!"και εγώ της λέω εμένα γιατί με έφερες εδώ;" και μου λέει "σε έφερα εδώ γιατί σε θέλω για φίλη μου και σε έφερα εδώ για να γίνεις και εσύ μαζί μου βασίλισσα και να διοικούμε  μαζί την ΓΑΤΟΥΠΟΛΗ! Λοιπόν θέλεις;?" και εγώ της είπα "εγώ θέλω πάρα πολύ να γίνω βασίλισσα αλλά δεν μπορώ να αφήσω την οικογένειά μου και να έρθω εδώ’’ και μου λέει "αν δεν μπορείς να αφήσεις την οικογένειά σου ελάτε όλοι μαζί εδώ για να ζήσουμε ευτυχισμένα" εγώ της λέω "φυσικά τώρα κιόλας θα πάω να τους  μιλήσω "(1 ώρα μετά.....)" Αγκάθα, Αγκάθα σου έχω ευχάριστα νέα" "τι τι πες μου...." "θα έρθουμε να μείνουμε εδώ στην ΓΑΤΟΥΠΟΛΗ χαχαχαχα!!!!!!"ΤΕΛΕΙΑ ΑΡΑ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!!!!!!!!

 

Ανίτα Κ. ΣΤ2


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου