Σελίδες

Τρίτη 5 Απριλίου 2011

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΙΚΟΛΑΟ ΣΚΟΥΦΑ



1.                             Πού γεννηθήκατε και πότε?
Γεννήθηκα το 1779 και έμαθα τα πρώτα γράμματα στην Άρτα.

2.Απο που πηρατε το ονομα σας?
Κατά την δειάρκια μιας περιόδου ασχολήθηκα με την βιοτεχνία σκουφών ,απ'όπου πήρα το όνομά μου.

3.Πώς σας δόθηκε η ευκερία να γνωρίστειτε με άλλους φιλικούς?
Το 1813 βρισκόμουν στην Οδησσό της Ρωσίας ,χωρίς να έχω καθόλου επιτυχία στο επάαγγεμά μου ,μου δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσω τον Αθανάσιο Τσακάλωφ και τον
Εμμανουήλ Ξάνθο,έπειτα φτιάξαμε την Φιλική Εταιτερεία,γεγονός που πραγματοποιήθηκε το 1815.


4.
Ευδοκιμήθηκαν οι πρώτες προσπάθειες?
Αρχικά οι προσπάθειες δεν ευδοκιμήθηκαν,οσο αφορά της πόλεις της Μόσχας και της Πετρούπολεις,αλλά ,στην συνέχεια βρήκαν ανταπόκριση στην Οδησσό στις αρχές
του 1816.

5.Γιατί πήγατε στην Κωσταντινούπολη και στην Πελοπόνησο?
Για να διαδόσω την ιδέα τησ Φιλικής Εταιρίας.

6
.Γιατί δεν ολοκληρώσατε την αποστολή σας?
Γιατί η υγεία μου δεν ήταν αρκετά δυνατή για να ολοκληρώσω την αποστολή μου.

Εβελίνα Ζ ΣΤ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου