Σελίδες

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Ταξίδι στο χρόνο



Αν είχα μια μηχανή του χρόνου στα χέρια μου θα ήθελα να ταξιδέψω σε μια παλιά εποχή όπως είναι το ¨Βυζάντιο¨.
Εκεί μερικοί άνθρωποι κάθε μέρα έστελναν τα παιδιά τους στο   σχολείο αλλά μερικοί όχι, γιατί δεν είχαν να πληρώσουν τα σχολικά δίδακτρα.




Το πρώτο πράγμα που θα ήθελα, είναι να συναντούσα τον αυτοκράτορα Ιουστινιανό, τον αυτοκράτορα Κωνσταντίνο, τον αυτοκράτορα Θεοδόσιο και την αυτοκράτειρα Θεοδώρα, αλλά και τους αυτοκράτορες Ηράκλειο και Λέων Γ΄ Ίσαυρο.
Αφού θα συναντούσα όλους αυτούς, θα τους ρωτούσα για να μάθω περισσότερες πληροφορίες για την καταστροφή της Αγίας Σοφίας. 
Ακόμη θα ρωτούσα τον καθέναν τους, πώς έφτασαν στη θέση του αυτοκράτορα. Όταν θα έπαιρνα απάντηση για όλα αυτά τα ερωτήματα, θα γύριζα και πάλι πίσω στο παρόν.


Λύγια Ασ., Ε1΄


Αν είχα μια μηχανή του χρόνου, θα ήθελα να ταξιδέψω στο Βυζάντιο, για να δω πώς ζούσαν οι Βυζαντινοί και πώς αντιμετώπιζαν τους εχθρούς.



Όπως ξέρουμε την Κωνσταντινούπολη ήθελαν να την κατακτήσουν πολλοί λαοί όπως οι Σλάβοι, οι Βούλγαροι, οι Άβαροι, οι Άραβες, οι Πέρσες κ.ά. Δεν μπορούσαν όμως γιατί η δύναμή της ήταν μεγάλη. Γι΄ αυτό Βυζαντινοί και ξένοι έδωσαν στην Πόλη του Κωνσταντίνου πολλές επαινετικές ονομασίες και προσωνύμια. Την είπαν: Νέα Ρώμη, Επτάλοφη, Θεόκτιστη, Θεοφύλαχτη, Βασιλεύουσα και Άπαρτη Πόλη.




Όμως το σημαντικότερο από τα έργα του αυτοκράτορα Κωνσταντίνου ήταν το Ιερό Παλάτι, στο οποίο ζούσε μαζί με την οικογένειά του. Προέκταση των χώρων του παλατιού και φυσική συνέχεια του ήταν ο ιππόδρομος. Ως πρότυπό του είχε το Κολοσσαίο, αλλά ήταν προσαρμοσμένος στο χώρο του παλατιού και της πρωτεύουσας. Στις μαρμάρινες κερκίδες του κάθονταν χιλιάδες θεατές, αρκετές φορές το χρόνο, για να παρακολουθήσουν τις ιπποδρομίες.



Μέσα από αυτό το ταξίδι θα ήθελα να γνωρίσω τον αυτοκράτορα Κωνσταντίνο, τον Ιουστινιανό και το Βασίλειοι Διγενή.
Ύστερα θα ρωτούσα τον Κωνσταντίνο και τον Ιουστινιανό πώς σκέφτονταν για τις αλλαγές που έκαναν στη διοίκηση και τη νομοθεσία. Επίσης θα ήθελα να μάθω με τι σκεπτικό οργάνωνε τις στρατηγικές του ο Βασίλειος Διγενής και πώς κατάφερνε να συγκεντρώνει τα χαρίσματα όλων των ακριτών στο πρόσωπό του. Ένα άλλο μεγάλο ερώτημα είναι το πώς κατάφεραν να δημιουργήσουν μια τόσο μεγάλη και σπουδαία αυτοκρατορία.
Νίκη Δ., Ε1΄


Θα ήθελα να ταξιδέψω στην εποχή του Βυζαντίου για να δω πώς ήταν παλιά οι άνθρωποι αλλά και πολλά αξιοθέατα όπως είναι η Αγία Σοφία που βρίσκεται στην Κωνσταντινούπολη.
Θα ήθελα να συναντήσω το Μέγα Κωνσταντίνο για να τον ρωτήσω πώς αντιμετώπισε το Λικίνιο για το ποιος θα γινόταν αυτοκράτορας. Επίσης και τον Ιουστινιανό θα ήθελα να τον ρωτήσω γιατί δημιουργήθηκαν ταραχές ανάμεσα στους Βένετους και τους Πράσινους. 
Εκείνο όμως το ερώτημα που με βασανίζει είναι πώς κατόρθωναν οι βυζαντινοί αυτοκράτορες να κρατούν την αυτοκρατορία ελεύθερη για περισσότερο από 1.000 χρόνια.
Θα ήθελα να ανακαλύψω το μυστήριο της επιτυχίας της βυζαντινής αυτοκρατορίας και τα λάθη της που την οδήγησαν στην καταστροφή και στην Άλωση από τους Τούρκους.

Μάγδα Δ., Ε1'

1 σχόλιο:

  1. Πρώτον το σχολειο δεν γραφετε με ι αλλα με ει δευταιρων στης γυμναστικες δραστηριότητες δεν βαλατε φωτογραφίες απο την ταξη Ε1 και τριτον μου αρεσε πολυ η εργασία της Μαγδαληνη Δ. Που είχε τίτλο ταξίδι στο χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή