Σελίδες

Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Βιβλιοπροτάσεις: Φαιδιά! Εφιστρέπω! Χριστούγγενα με τον Τρύπωνα το φαφαγάλο – Κωσταλλά Άννα


Τίτλος: Φαιδιά! Εφιστρέπω! Χριστούγγενα με τον Τρύπωνα το φαφαγάλο
Συγγραφέας: Κωσταλλά Άννα
Εκδόσεις: Πατάκη
Σελίδες: 160


- Δε μου λες, κιτρινοπλουδίτσα; Εσύ τι θα ζητήσεις αφό τον Άγιο Βασίλη να σου πέρει;

Εγώ θα του ζητήσω να μου πέρει μία καινούργια μύτη!

- Τσιπτσίπ;

- Γιατί; Τι γιατί! Δεν τη βλέφεις απτή εδώ φου έχω; Τη φαλιά μου; Κουπός είσαι; Έχει δύο τρύφες! Γι' αυτό!

Τους ακούσατε; Είναι ο Τρύφωνας και το καναρίνι. Μέσα σε τούτο το βιβλίο θα διαβάσετε τις καινούργιες τους σκανταλιές και θα ξεκαρδιστείτε! Αλλά και θα κλάψετε... όταν ξεσπάσει εκείνη η καταιγίδα... Άντε, λοιπόν, τι κάθεστε; Γυρίστε το βιβλίο απ' την αρχή και ξεκινήστε! Ακόμα εδώ είστε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου