Σελίδες

Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ-ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ







ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ-ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τηλεόραση: θετικά – αρνητικά Διαφήμιση: ενημέρωση-παραπλάνηση
Οι μαθητές της Ε2 με αφορμή την ενότητα Τηλεόραση στο μάθημα της γλώσσας συζητούν, προβληματίζονται και βγάζουν τα δικά τους συμπεράσματα για την επίδραση της τηλεόρασης στη ζωή τους. Ανακαλύπτουν τον χρόνο που καταναλώνουν μπροστά στη οθόνη και βρίσκουν καινούριους ορίζοντες δημιουργικής απασχόλησης στον ελεύθερο χρόνο τους. Στη συνέχεια συζητούν για τη διαφήμιση και πόσο ώριμοι καταναλωτές είναι. Κατόπιν διαφημίζουν ένα φανταστικό προϊόν χρησιμοποιώντας όλα τα παραπλανητικά μέσα της διαφήμισης που έχουν σκοπό να εξαπατήσουν τον υποψήφιο καταναλωτή. Η προσπάθεια πραγματικά είναι εκπληκτική. Οι μαθητές/τριες με πολύ χιούμορ και καυστική διάθεση φιλοτέχνησαν τις δικές τους διαφημίσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου